Żywność liofilizowana - liofilizaty

Statusy zamówienia

Po dokonaniu zakupu w naszym sklepie, system komputerowy wysyła do naszych klientów informacje na temat statusu zamówienia. Dzięki temu przez cały czas jesteś informowany o tym co się dzieje z Twoim zamówieniem.


Pierwsza informacja którą otrzymasz to:

potwierdzenie zamówienia - nasz system potwierdza drogą mailową zgodność adresu email podanego przez klienta i dla pewności wysyła listę zamówionych produktów wraz z kwotą do zapłaty i potwierdzeniem formy zapłaty.

 

W zależności od wyboru formy płatności i dostawy system wysyła następujące informacje:

opłacone do skompletowania - jest to email z potwerdzeniem wpłaty za zakupy oraz z informacją że twoje zamowienie jest przygotowywane do wysyłki. Często taki komunikat wysyłany jest w sytuacji kiedy czas dostawy wynosi więcej niż 24h, lub gdy sprowadzamy produkt od producenta lub dystrybutora.

skompletowane do zapłaty - jest to email z infomacją że zakupione produkty czekają na wysyłkę, jednak sklep nie otrzymał jeszcze wpłaty za zzłożone zamówienie.

brak towaru w sklepie - jest to informacja o tym że mimo usilnych starań aby wszystko co oferujemy na sklepie było dostępne 24h -  jednak czegoś zabrakło na magazynie, bo np. zostało wysprzedane.

wysłano za pobraniem - email z informacją że twoje zamówienie zostało wysłane zgodnie z wybraną opcja płatności i wysyłki - w tym przypadku za pobraniem ( płatne u kuriera ).

anulowane - może się zdażyć że przez pomyłkę dokonasz zakupu dwukronie lub niechcący przejdziesz do koszyka - wtedy po uzgodnieniu z klientem obsługa sklepu anuluje zamówienie.

wysłane - jest to email z informacją że twoje zamówienie zostało wysłane zgodnie z wybraną opcją wysyłki - nie dotyczy wysyłek za pobraniem.

gotowe do odbioru - email wysyłany tylko w sytuacji gdy klient wybrał opcję odbioru osobistego w naszym biurze. Zawsze potwierdzamy czy towar jest gotowy do odbioru, czy też będzie przygotowany do odbioru na następny dzień.